چهار سال جدید


افتتاح این وبلاگ مصادف شد با انتخاب مجدد احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور ایران . شاید نگرانی من از اتفاقات پیش آمده در اجتماع (قبل و بعد از انتخابات) ، باعث بوجود آمدن این وبنامه باشه . اما به عنوان یک جوان ایرانی عرض می کنم که واقعاً نگرانم . شاید اکثر همسالان من به همین وضع مبتلا هستند .
تبعاتی که مناظره های انتخاباتی بر روی جامعه گذاشت و بعد بحث شمارش آرا و بعد از برخورد به همه مخالفین اعم از اونهایی که تو خیابونها بودند و نیز سران اصلاح طلبها و روزنامه ها و سایتها و وبلاگ ها ، نگران کننده نیست ؟!

انصاف!!

انصاف!!

خیلی امیدوار هستم که اخبار کشته شدن چندین و چند جوان در این درگیریها صحت نداشته باشه … اما !
کاش این مسائل اتفاق نمی افتاد . به شخصه از رییس جمهوری که خودش رو متعلق همه مردم می دونه انتظار آرام کردن اوضاع رو داشتم و نه تحریک بیشتر .

اوضاع تهران پس از انتخابات

اوضاع تهران پس از انتخابات

به هر حال به نظر می رسه این قضایایی که داره اتفاق می افته به نفع هیچ کس نیست . بازتاب این اخبار در رسانه های خارجی هم همه این نظام رو زیر سوال خواهد بُرد .
من به عنوان یک ایرانی در خواستم از احمدی نژاد اینه که در روش هاش تجدید نظر کنه . یک اینکه از دادن وعده وعید پرهیز کنه و با مردم این کشور رو راست و صادق باشه . دوم اینکه با پاک کردن صورت مسئله (ارعاب و فیلترینگ و بازداشت و برخورد) قضایا رو فیصله نده .

در پایان اشاره می کنم که خود من طرفدار میر حسین موسوی بوده و هستم و آرزوی من هم مثل تمامی مردم ایران عزت و رفاه و آرامش برای ایران و ایرانیه .

برچسب‌ها: , , , , , , ,

پاسخی بگذارید

