چرا وبلاگ می نویسم ؟


نمی دونم این عقیده تا چه حد درسته ، اما هر وقت از من می پرسن که چرا وبلاگ می نویسی جواب میدم که :

» به همون انگیزه ای که هزاران سال پیش مردم دنیا و علی الخصوص ایرانیان سنگ نوشته از خودشون به جا میگذاشتند تا فرهنگ و روش زندگی و آداب و رسوم و وصایاشون به نسل های بعدی انتقال پیدا کنه … »

IMGA0137

من می نویسم که سالهای بعد ، نسل های بعد از ما بدانند که در دوران ما چه گذشت و تاریخ ایران رو ورق بزنند و بدونند بر سر این سرزمین چه اومده ! دیگه سنگ و پارچه و چرم و پوستین نیست . نوع نوشتن عوض شده ، ولی نفس عمل برای من یکی است .
سالهای گذشته توی بلاگفا و پرشین بلاگ به نوشتن دلنوشته و خاطرات و شعر مشغول بودم . نمی خوام بگم عمرم رو هدر کردم ، چون تمامی اون لحظات رو دوست داشتم و می گم اونم بخشی از زندگی یه جوون با خصوصیات من بوده . اما الان نگرشم به اتفاقایی که پیرامونم می افته عوض شده و از نگرانی هام می نویسم

برچسب‌ها: , , ,

2 پاسخ to “چرا وبلاگ می نویسم ؟”

  1. نگار نیک نفس Says:

    سلام
    حال شما ؟
    نماز و روزه هاتون قبول
    اختیار دارین من کم سعادت بودم که با شما آشنا نشدم
    اتفاقا ما دقیقا پشت سر فرند فیدی ها نشسته بودیم و کلی شلوغ کردیم .
    ایشاا… در دفعه های آینده ببینمتون و افتخار آشنایی داشته باشم .
    با تشکر
    نگار نیک نفس

  2. dorda Says:

    سلام
    این ایده که برای ایندگان از امروز می نویسید خیلی جالبه .سعی کنیدامید وارم هر چه می بینید بنویسید نه فقط چیزهایی که دوست دارین واز همه توی تاریختون بنویسید نه فقط از اونایی که هم فکر شما هستن وگرنه تاریخ نگار بی اعتبار می شین.موفق باشین

پاسخی بگذارید

