کردان که باشی در مراسم تدفینت هم سوژه درست میشه


ambulance

Amboolanse یا Ambulance

خدایش بیامرزد . ولی انگار نویسنده آمبولانس هم در آکسفورد با ایشون همکلاسی بوده‏اند . جاودانه تاریخ ایران مملکت شدی …

لینک مطلب در بالاترین

لینک مطلب در دنباله

برچسب‌ها: , , , , , ,

10 پاسخ to “کردان که باشی در مراسم تدفینت هم سوژه درست میشه”

  1. معصومه Says:

    جالب بود ولی پشت سر مرده غیبت نکنید چون دستش از دنیا کوتاه هست.

  2. sky Says:

    !!!!!!!!!!!!khoda az sare taghsiratesh begzare

  3. pinoq Says:

    عاقبت به خیری آرزوی هر کسی است. ایشان بعد از دوستی و رفاقت با احمدی نژاد، نه تنها عاقبت شومی پیدا کرد بلکه بعد از مرگش هم، احمدی نژاد پلشت با شهید محسوب کردنش روحش را نیز اسیر نکبت اندیشی خود کرد.

  4. wakeupiran Says:

    کردان از کارگزاران این نظام ضد اسلامی بود. همین.

  5. sghaneshirazi Says:

    کاش همه اشون همین بلا سرشون میامد تا ایران از دستشون ازاد شه

  6. م.شمس Says:

    من نمی خوام پشت سر مرده حرف بزنم ولی بدترین و پر معنی ترین جمله ای که ازش شنیدم بعد از مشخص شدن وضعیت از این اقا این بود که «حجت بر من تمام نشده بود» آخه این حجت کیه ، چیه که برای این آقا تمام نشده بود

  7. arash Says:

    oon az madrakesh eenam az ambulancesh.

  8. ققنوس Says:

    کاش از این مرگ ناگهانی عبرت میگرفتن بعضیا!

  9. وحید Says:

    با سلام
    وب بسیار زیبا و خوبی دارید خیلی محتوایی آموزنده و خوبی
    قرار دادید من بهتون افتخار می کنم که وب خوبی دارید و ازتون
    بابت این مطالب مفید و خوب ممنون هستم و از خداوند منان
    خواستار موفقیت شما هستم دوست عزیز خواهشی داشتم و
    امیدوارم که خواسته این بنده حقیر رو بپذیرید و اون اینه
    که لینک وب سایت ما را با عنوان
    وحیدوب ، درج آگهی رایگان
    با آدرس
    http://www.vahidweb.com
    در وب خوبتون لینک کنید
    ممنون میشم این خواسته من را برآورده کنید
    با تقدیم احترامات

پاسخی بگذارید

