عیادت پائولو مالدینی از یک جانباز شیمیایی در رم


مسئولین دل‏سوز! نظام بخوانند

دیروز برای عیادت یکی از جانبازان شیمیایی به منزل ایشان رفته بودیم . خاطره‏ای نقل کرد که برای خودم و همه مسئولان دل‏سوز! نظام متأسف شدم . می‏گفت :

» برای معالجه به رُم ایتالیا رفته بودیم . نام فامیل یکی از پرستارها مالدینی بود . پرس و جو کردم فهمیدم خواهر همان پائولو مالدینی فوتبالیست معروف است . از او خواستم عکسی از برادر خود را برای من بیاورد . فردا صبح که از خواب بیدار شدم پائولو مالدینی را بالای سر خود دیدم . وی فاصله میان میلان و رم را طی کرده بود تا به عیادت من بیاید. »

لازمه‏ی انسان بودن داعیه مسلمانی نیست …

پی‏نوشت : نوشته‏های قبلی من در این وبلاگ کار دستم داد و باعث دوری چند ماهه‏ام از دنیای مجازی شد . خوشحالم که مجدداً در خدمت دوستانم هستم

برچسب‌ها: , , , , ,

پاسخی بگذارید

