نامه‏ی پرمحتوای یک نماینده مجلس + عکس


نامه پرمحتوای یک نماینده مجلس

نامه پرمحتوای یک نماینده مجلس

در این نامه که تصویر آن را مشاهده می‏فرمایید جناب آقای سید عنایت‏الله هاشمی نماینده مردم شریف سپیدان (یکی از شهرستان‏های استان فارس) در مجلس شورای اسلامی، نامه‏ای پرمحتوا و با انشای عالی و ادبیات متفاوت خطاب به وزیر کشاورزی نوشته که از طرف خودم برای روح مرحوم دکتر عیوض‏علی کردان آرزوی علوّ درجات دارم. (به قسمت‏هایی که زیر آن کشیده شده توجه بیشتری فرمایید) نکته جالب‏تر پیوست نامه ! است …

هر دم از این باغ بری می‏رسد

برچسب‌ها: , , , , , , , ,

یک پاسخ to “نامه‏ی پرمحتوای یک نماینده مجلس + عکس”

  1. FreeBlog.ir Says:

    سلام دوست من
    وبلاگ خوبی داری و معلومه که براش زحمت کشیدی
    منم در فری بلاگ یه وبلاگ دارم که اینم لینکشه

    http://Fun.FreeBlog.ir

    من در همه سایت های بلاگ دهی ، وبلاگ داشتم اما فری بلاگ که با سیستم وردپرس کار می کنه نسبت به سایر سیستم های وبلاگ دهی خیلی قوی تر و با امکانات بیشتره و مهمتر از همه امکان استفاده از انواع پلاگین ها و قالب های جدید و زیبای فارسی را داره !
    اینجا هر روز دارند امکانات جدیدتر می گذارند و وبلاگت در گوگل هم خوب جا میافته
    اگه دوست داشتی می تونی امکانات کامل را اینجا بیبینی و یا که عضو بشی و تستش کنی

    http://Test.FreeBlog.ir

    من خودم قبلاً در وردپرس دات کام هم وبلاگ داشتم اما اینجا تقریباً امکانات وردپرس روی هاست شخصی را داره که شامل پلاگین ها هم میشه
    اگه در فری بلاگ صاحب وبلاگ شدی حتماً بهم خبر بده
    موفق باشی عزیزم

پاسخی بگذارید

