حرف‏هایی که برای فاطی تنبان نمی‏شوند


فاطمه رجبی

فاطمه رجبی

وقتی این تیترها + + + را در مورد انتقاد تند فاطمه رجبی به سخنان احمدی‏نژاد خواندم یاد این ضرب‏المثل افتادم . اما حرف من این‏ست که خانوم رجبی آن روز که کتاب «احمدی‏نژاد معجزه هزاره سوم» را می‏نوشتی و حضور وی را در راس امور اجرایی مملکت، از نشانه‏های ظهور امام زمان (عج) تلقی می‏کردی، احتمال نمی‏دادی این روزها را ببینی؟
من هم مثل شما می‏گویم نه! من از طرف شما می‏گویم به خواب هم نمی‏دیدم احمدی‏نژاد اسلامش را برای تایید حرفهای رحیم مشایی بفروشد! من از طرف شما می‏گویم هرگز تصور نمی‏کردم احمدی‏نژاد مجلس را زیردست خود خطاب و آن را راهی برای رسیدن دولت به اهدافش بشمارد! من از طرف شما می‏گویم باور نمی‏کردم که این آدم حتی نشانه‏هایی از اسلام‏ستیزی از خود بروز دهد!

فرق ما با شما در این‏ست که شما بخشی از شخصیت او را (هرچند دیر) کشف کرده‏ای و ما همان چند سال پیش که ماشین‏اش به جای پاستور به خیابان بهشت (پزشکی قانونی نه ! کمی آن‏طرف‏تر ساختمان شهرداری تهران) می‏رفت همه زیر و روی این آقا را بیرون کشیده بودیم. همسر محترم آقا الهام (که نمی‏دانم چه کاره‏ی مملکت بخوانمش) آن وقت که کتاب فاخر «رنسانس اسلامی 84» می‏نوشتی، فکرش را هم نمی‏کردی این آقا در گفتگوی تلویزیونی‏اش حتی اشاره کوچکی هم به مسئله روز جهان اسلام یعنی هتک حرمت به قرآن کریم نکند!

خلاصه که اگر آن روز فکر می‏کردی با آویزان شدن به این ریسمان پوسیده، «این حرف‏ها برای فاطی تنبان می‏شود» ، باید عرض کنم : خیر ! » آن ممه را لولو بُرد (خورد) » …

برچسب‌ها: , ,

4 پاسخ to “حرف‏هایی که برای فاطی تنبان نمی‏شوند”

  1. یک محمــــــــــــــــــــــــد Says:

    سلام

    گاهی به شما سر میزنم

    فردا شب مطلبی رو در باره وبلاگ پسر قمی ( وبلاگ نویس گم شده ) میزارم تو وبلاگم

    ببینش .

    هر وقت به این نتیجه رسیدی که میتونی خوشحال میشم منو لینک کنی.

    http://yekmohammad.persianblog.ir/

  2. ghasem Says:

    داداش اون فتیله رو کمی بکش پایین…هوا انگار ابریه ها…حواست نیست

  3. ghasem Says:

    التماس دعا

  4. يوسفي Says:

    سلام
    قشنگ نوشتيد احسنت

پاسخی بگذارید

